Tillbaka igen! ! !

Tänkte ta upp mitt bloggande igen. Har just inga besökare men det kanske beror på att jag inte har berättat för just nån att jag har en blogg. Våren och sommaren har mest bestått av att packa flyttlådor för jag och min sambo har köpt hus. Och jag är så lycklig för mitt  nya hem. Vi flyttade in den 1 September och vi trivs som fisken i vattnet. Har väl börjat fått ordning på det mesta nu och jag har kunnat börja fundera på hur jag vill ha min trädgård. Igår började avvecklingen av rabatter . Har kommit fram till att det är alldeles för mycket rabatter att rensa här. Det finns ju annat roligt som man vill hinna med också. Så nu tas det bort en del och till våren ska jag sätta plattor och plantera  i  krukor i stället. Sedan ska naturligvis mitt älskade växthus upp som varit nedmonterat i 7 år. Ni kommer säkert få veta en hel del framöver vad som händer i mitt nya hus. Ha de gott så länge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0