Bio

Hej. Var på bio här en dag. Vet inte när jag var iväg senast. Det är så långt mellan biobesöken så jag kommer aldrig ihåg vad jag såg senast. Men nu fick jag plötsligt lust att gå och titta på nåt roligt. Kände för att få skratta riktigt mycket. Så jag tog med mig Hasse , Johan och Rebecka in till Örebro och gick på filmstaden. Vi skulle se The STIG HELMER STORY.  Ja inte skratta jag så mycket under filmens gång ...det kan jag ju säga. Jag har kanske fel sorts humor. Men jag brukar tycka att Lasse Åbergs Filmer är bra.. Men tyvärr ....bättre har jag sett...  Men ni som inte sett den än ska absolut gå och se den för ni har kanske annan filmsmak än jag och vem vet.....ni kanske får skratta jättemycket. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0