Sommaren 2011

Vart tog den vägen? Sommaren menar jag. Den gick alldeles för fort. Vår semester bestod av flytt. Efter fyra år av vårt särboförhållande så har vi äntligen fått ett riktigt liv tillsammans. HÄRLIGT.
Samtidigt som Hasse flyttade ut ur huset och hem till mig så flyttade hans föräldrar från Haparanda och in i hans hus. Ni förstår ju själva vilken röra det blev till slut. Flyttkartonger överallt.
images2images2

Men nu bor vi tillsammans och det är bara så UNDERBART.

SEMESTER? GLÖMDE VI DET? Nej men det fanns liksom ingen tid till det. Det fick bli några små dagsturer.Åkte till Bergs slussar i Lidköping en dag och tittade. Kom inte så mycket båtar den dagen men fick se när Wasa Lejon slussades.



Avslutade dagen i Motala med ett restaurangbesökför att stilla hungern och sedan satt vi bara och njöt en stund nere vid småbåtshamnen.




Den 4 augusti firade Hasse och jag våran 4-årsdag med att ta en ålandskryssning.Den helgen njöt vi verkligen av Vackert väder, god mat o dryck ,Dans på båten (bugg såklart)Och nya bekantskaper. Att sitta uppe på däck när båten gick och se ut över Stockholms skärgård var jättehärligt.


Här sitter jag med en god smirnoff ice på båten i den ljumma sommarkvällen >3


Hasse intar en kall öl.


Härlig stund i solskenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0