Boogie-Woogie-Night

Hej alla glada ! Jag och Hasse hade en jätterolig kväll inne på restaurang svalan i Lördags tillsammans med Annelie , Ola och Tobias. På morgonen när jag vaknade trodde jag knappt att jag skulle orka med kvällen . Hade en envis huvudvärk som började redan på fredagskvällen och som inte ville ge med sig.

Kände mig ungefär så här !

Men framåt sena eftermiddagen så började det att ge med sig.Vi gick hem till våra kära vänner för att ta en fördrink innan vi skulle bege oss in till den stora staden. Och tro det eller ej men min huvudvärk blev som bortblåst.
Vi fick en helrolig kväll med god tacobuffe` och mycket dans.



Måste bara säga att "rockkung" på dansgolvet ikväll var faktiskt vår vän Ola. Han var bara bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0