Trött !

Idag är jag trött! Hade ingen lust att gå ur sängen ! Skulle verkligen behöva få lite mer energi nu för det krävs en del av en på jobbet just nu när vi snart ska byta lokal . För er som inte vet så bygger min chef en helt ny Ok/Q8 Bensinstation på orten där jag bor. Det blir kanonfint och är jättekul att få vara med om det här. Massor med nya moment i vardagen nu som vi inte är vana med på min lilla arbetsplats. Nu ska vi lära oss hantera korvgrillen , vi ska baka bröd , Få en automatbiltvätt m,m . Det blir så stort där inne så jag kommer väl gå vilse till en början :)
Det är kul fast det blir en massa extratimmar på jobbet. Kommer ta lite bilder sen så ni får se skillnaderna sen på mackarna.
Nej .....nu ska jag gå ut med lilla hunden och se om jag kan få lite energi och ork tills mitt arbetspass börjar. Hej så länge.


                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0