Slash !

Har funderat på i flera dagar på vad jag ska skriva om här på bloggen. Man vill ju att det ska intressera andra också. Jag vill ju skriva om saker som gör mig glad, eller om saker som jag gjort som fått andra att bli glada. Saker som är roliga för andra att läsa. Ja det är inte helt lätt det här med att blogga. Men nu när jag satt här och titta i mitt fotoalbum fick jag se ett kort som jag tagit på en tavla som jag gjort och som min äldsta dotter fick när hon fyllde år här i augusti. Hon blev jätteglad för den och det gjorde också mig glad när jag såg hennes min när hon öppnade paketet. Det är en oljemålning.En karikatyr på Slash i Gun`s and Roses. Ett önskemål hon hade att jag skulle måla till henne men som hon inte hade en aning om att jag ens börjat med. Det värmde i hela mitt hjärta när hon blev så glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0