Halsont

Sitter här och tycker synd om mig själv. Jag har fått ont i halsen . Typiskt nu när man är ledig hela fyra dagar och dessutom ska ut på partaj på Lördag. Jag VILL INTE bli sjuk nu. Hasse o jag ska ut med kompisarna Annelie och Ola på en boogie-woogie night. Annelie har en morbror som ska spela på kvällen och jag har sett fram emot det här så länge. Kvällen börjar med lite mingel och sedan en Tacobuffe`. Sen blir det hålligång resten av kvällen och säkert halva natten. Så nu försöker jag kurera mig med Ingefärste med citron i.




Koka upp vatten och riv i lite ingefära och ta i lite citronsaft. Tycker man inte om smaken så går det bra att blanda i lite honung också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0