Fars Dag!

Idag är det Fars dag och det finns många sätt att fira far på vare sig de är i livet eller inte. Jag har tänkt lite extra på min far idag. Hade önskat att han fått vara med oss lite längre i livet och fått sett hur det har gått för oss alla. Jag är i alla fall glad åt att han hann få uppleva mina barns födelse ....Även om han inte fick vara med på deras resa i livet. Men jag tror nog att han koll på oss där uppifrån sin himmel . Jag och Hasse var i alla fall på kyrkogården och tände ett ljus för honom. GRATTIS MIN GOA PAPPA PÅ FARS DAG!



Sedan for vi till Hallsberg Hem till Hasses föräldrar och gratta Tore på Fars Dag. Vi blev bjudna på mat ....Skinka och potatisgratäng. Det var gott. Sedan blev det kaffe och tårta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0