Datakurs!

Idag har jag haft en ledig dag. Skönt. Passade då på att sätta mig vid datorn och göra en kurs som vi måste göra för jobbets räkning. Har en del datakurser som ska göras inom en viss tid . . . .men jag ligger bra till tidsmässigt . Har bara en kvar nu , men det kommer säkert dyka upp nya framöver. Men vad gör det när man får betalt för att sitta hemma och göra dom  :)
Idag var det " AFFÄRSEKONOMI "  Jag säger bara fy attans vad tråkigt det var. Soliditet och Likviditet. Balansräkning och Bokslut m.m . Men jag blev godkänd så nu kan jag pusta ut. Kursen tog mig 2 timmar och 25 min. Fick gnugga hjärncellerna riktigt mycket under den tiden kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej sötnos!

Skulle du vilja gå ner i vikt snabbt? Jag har gått ner 3½ kg på 1 vecka, kika in!

Ha en bra kväll!

2011-11-22 @ 19:32:43
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: haidisblog ▲

Godmorgon! :D

2011-11-25 @ 07:02:42
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0