Hårfärgning

Hej. Har varit jättedålig på att blogga ett tag . Tyckte att jag kom igång bra när jag starta min blogg men sen var det som om fantasin bara försvann. Visste inte vad jag skulle blogga om.... Måste ju vara nåt som är intressant för andra att läsa också. Men å andra sidan är det nog inte så många som har hittat min blogg och läser den , förutom mina döttrar. Men jag gör ett nytt försök.

Idag ska jag färga mitt hår. Känner mig inte riktigt tillfreds med mig själv när färgen håller på att försvinna ur håret.
Jag har i många år användt GOODWELLS  skumtoning. Har funkat jättebra och varit lätt att hantera själv. Men till min fasa så har min färg i skumtoning utgått. Jag fick nästan panik..... vad ska jag göra nu ? ? ? ?

Men nu har jag varit och köpt toning i samma färg och märke. Lite mer besvärligt att använda och göra på sig själv , men min dotter har lovat att hjälpa . Vi får hur resultatet kommer bli.




skumtoning




Intensivtoning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0