Frestelser

Inte  alltid så lätt att hålla sig från godsaker när det ser ut så här  på kassadisken när man kommer till jobbet




Men de är i alla fall kalorisnåla och kan avnjutas av de som är glutenintoleranta. Och de är HEMSKT goda

Men det kan också se ut så här på vårat bord i lunchrummet




Inte lika bra för den som inte kan låta bli. Handen liksom drar sig till påsen utan att man själv tänker på det och utan att man hinner blinka så har man stoppat in det i munnen. Nej...imorgon får det bli andra ordningar. När jag kommer till jobbet så ska jag genast lägga undan allt gott som ligger inom räckhåll. Jag lovar. Nu ska jag bli en sundare människa. Försöka i alla fall.   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0