mobil

Köpte mig en ny mobiltelefon igår. Den andra telefonen jag hade var gammal - gammal om man säger så. Den har varit en reservtelefon sen jag tappade min andra i en stentrapp så den gick sönder. Men den har funkat ganska bra ändå. Men nu sitter jag här med en sk touchtelefon. Det var ett helt företag innan man kom igång med den ...inloggningar och lösenord  och jag vet inte allt som skulle skrivas in. Och ni vet väl hur det är. . .Man får göra det om och om igen innan man lyckas göra rätt.  Jag sa till Hasse: Tänk vad bra det hade varit om de hade skickat med en instruktionsbok för att visa HUR MAN KOMMER IGÅNG MED SIN NYA TELEFON. Men vi fick igång de viktigaste funktionerna i alla fall.
Senare på kvällen när jag skulle gå och lägga mig. . .vad tror ni jag hittade underst i kartongen där mobilen legat?  JUST DET  Beskrivningen .
Det är svårt att välja vad man vill ha för mobil när man ska byta. Det måste kännas rätt liksom .Precis som med ens partner. Den ska ju vara med mig nästan överallt den här lilla manicken. . . .Den måste vara lätt att handskas med den....måste kännas rätt när man håller den i handen. . .Måste helt enkelt känna sig bekväm med den . . . Vi kommer ju ha en tid framför oss tillsammans. . . 
Men jag TROR att jag har hittat en mobil nu som passar mig. Och vad det gäller livsparner så VET jag att jag funnit den rätta.





Kommentarer
Postat av: Camilla

vill du ha några hundra extra läsare? :) skriv då enkelt bara en kommentar i inlägget här under så är du med och tävla om dem :) !!

http://www.kmilla.se/2011/july/dagens-blogg-1.html

2011-07-20 @ 11:50:46
URL: http://kmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0