Buzzador

Buzzador

Jag är en Buzzador och vill nu dela med mig av lite information om vad en buzzador gör.

Buzzador är en marknadsföringskanal där du som Buzzador får prova nya tjänster och produkter och sedan berättar du för dina vänner och ger dom information. Du delar med dig av dina erfarenheter om produkten och vad du själv tycker om den. Du delar ut varuprover till dina vänner så att de själva får prova en tid och följer sedan upp vad de tycker om produkten.
Sedan skickar man in blixtrapporter om sina buzzningar om hur det går och det sista man gör är att skicka en slutrapport .

Min kampanj just nu är Tandkräm



Pepsodent Anti-Age som hjälper till att motverka 5 ålderstecken.

1. Uppdraget tandkött
2. Erosion av tandemaljen
3. Förlorad vithet
4. Tandköttsproblem
5. Ilande tänder



Så här såg mitt kampanjpaket ut när jag fick det i brevlådan. En stor tub tandkräm , en tandborste och 15 st småtuber att dela ut till mina vänner. Har nu 14 dagar kvar tills jag ska lämna slutrapport till buzzador. Hoppas sedan på många fler och roliga uppdrag att få buzza om. Ni kommer säkert att få höra om mina kampanjer fler ggr.


Gör som jag : BLI EN BUZZADOR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0