Lördag 18 juni

Nu är snart lördagen till ända. Hade en trevlig kväll igår med dans på  Jacobs Loge ....förutom att jag hade huvudvärk och lite ont i ben och knän. Men jag dansa så mycket jag kunde och orkade .
I morse när jag vaknade var huvudvärken fortfarande kvar...Och jag tror inte att det berodde på vinet jag drack till maten igår kväll. 3 glas vin är ju inte mycket ? ?

Hasse och jag har haft mys med barnbarnet Michelle idag. Varit till lekparken och gungat Varit till syrran där Michelle fick spela trummor med Johanna m.m

Nu ikväll har vi grillat med mina underbara barn .Grillmästare var som vanligt min kära Hasse. Han är bäst på att grilla ...det bara är så..så därför får han oftast sköta det.

Det är så mysigt när man kan sitta ute och grilla för då känner man att sommaren är här.



Nej nu är det kväller och sängen väntar. God natt alla vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0