Leva och bo-mässa.

Lördagen den 4/6 öppnade vårat utomhusbad i Fjugesta. 40 olika företag från vår kommun var med och visade upp sig. Jag och två kolleger till mig var också på plats under dagen för att prata om vårt ok/q8 visa-kort och dess fördelar. Vi visade också ritningar på hur vår nya bensinstation kommer att se ut när den blir klar vilket beräknas bli i början på oktober. Det var en mycket trevlig och givande dag . Alla kunder som skrev en ansökan på Q8-visa-kort  under dagen fick en påse med bilvårdsprodukter och en trisslott med sig hem .Vi fick in 40 ansökningar och ut av dom fick jag ut hela 24 st. Vi hade också lite gratisprylar att dela ut som tex kepsar, svettband , påsförslutare , flaggor m.m
Och till många barns förtjusning så hade vi också en hoppborg med oss som naturligtvis var gratis att hoppa i.

Jag tycker såna här tillställningar är så himla kul. Bara att få komma ut och ta sig tid att prata med kunderna i stället för att stå bakom en kassadisk och möta dom tror jag är jätteviktigt.
Här kommer några bilder från vårt företag



Jag och Magnus står och pratar med Johnny medans Lena står och inväntar fler kunder.




Hoppborgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0