Fredag och dans !

Det är fredag och vädret är inte det bästa. Jag som är långledig ända till Tisdag morgon. Hade tänkt göra så mycket i helgen. Plantera blommor till balkongen , Försöka ta mig upp till badet och simma lite , grilla lite gott tillsammans med mina barn m.m . Men vem vet. . . helgen har ju bara börjat än. Det blir säkert bra väder på Lördag o söndag.... så varför sitta här och gnälla redan nu . . .det är ju dumt.

Ikväll bär det nog av till Jacobs loge för att svänga sina lurviga  till tonerna  av Casanova . Om jag bara inte hade så ont i kroppen. Ont i ryggen efter att stått krökt och rensat rabatter , tung i benen och ont i fötterna efter allt stående på jobbet den sista veckan. Men kommer jag bara iväg så glömmer jag säkert det onda. För att bugga är ju så himla kul.

                          

Och roligast av allt är ju när jag får dansa med min älskade Hasse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0