Änglagård

Nu har Colin Nutleys tredje film om Änglagård kommit ut på dvd. Köpte den när jag var i Ullared och tittade på den härom kvällen. Eftersom jag har sett de första två filmerna som jag dessutom tyckt varit riktigt bra och kan se om och om igen så var jag lite förväntansfull på hur Colin skulle ha lyckats den här gången. Men .... ja vad ska man säga ?
Inte lika bra som jag hade hoppas på. Lite för mycket tillbakablickar på föregående filmer.. Hände inte så mycket ...
lite för tam handling . Inte lika bra som de andra två enligt mitt tycke. Men skådespelarna är ju bra måste jag ju säga.

Vad tycker ni om Colin Nutleys filmer om Änglagård? Har ni sett dom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0