1-årskalas

Igår den 31/5 fyllde mitt lilla barnbarn 1 år. Tänk vad tiden går fort. Dagar , veckor och månader bara springer iväg. JAG HINNER INTE MED . . . Ibland önskar jag att dyngnet hade lite fler timmar... det är så mycket jag vill göra men hur ska man hinna med allt ?
Jag är i alla fall glad att mitt lilla barnbarn bor bara tvärs över gatan så jag får vara med och se hur hon utvecklas dag för dag. Träffar henne nästan varje dag , om så bara en liten stund. Igår hade hennes mamma ordnat med kalas för den lilla. Temat var Nalle Puh . Tårtan var jättefin och god. Michelle fick lite kläder och ett princesstält utav mig och Hasse. När jag skulle sätta upp tältet var jag tvungen att sitta inne i tältet för att få upp det och det gick ju bra... tills jag skulle ut ur tältet. Jag fick åla mig ut.. Ha ha ha Öppningen var inte speciellt stor...



Michelles morbror Rickard har varit här och provsmakat tårtan innan vi andra gäster kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0