Nybörjaroro

Då var man igång efter mycket övervägande. Ska jag ? ska jag inte ? vill jag ? kan jag ? VÅGAR JAG?
Men nu har jag startat upp min blogg så nu får vi se hur det går.
Fick inspiration att börja blogga av mina döttrar (som är bloggare)
- Klart att du kan mamma sa de till mig
- javisst kan jag svarade jag ,men hur gör man och vad skriver man om undrade jag?
Jag behövde inte undra så länge. De hjälpte mig igång .
Jag behöver nog inte oroa mig. Jag kommer nog få den hjälp jag behöver och de kommer nog hålla koll på vad jag skriver. De vill ju inte skämmas för sin mamma.

Igår var det alla hjärtansdag och jag var ledíg från jobbet. Men när jag kom dit idag så låg det en alla hjärtansbakelse och en chokladask och vänta på mig. Kul med överraskningar från cheferna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0