presentation!

Idag blir det en liten presentation om vem jag är. Jag blir 45 år till sommaren. Har 4 barn och ett litet barnbarn på 8  1/2 månad. Är förlovad med en UNDERBAR  man vid namn Hasse ,som jag ska bli sambo med efter sommaren. Vi har då varit ett par i hela 4 år. Vi ser båda fram emot att få ett gemensamt boende.

Oljemålning hör till ett av mina intressen. Det är både kul och avslappnande att få sätta sig bakom stafflit och gå in i konstens värld. (det borde ni prova ni som inte har gjort det) Kommer nog ett litet smakprov på vad jag målat här i morgon.

Dans (framförallt bugg) Är jättekul. Just nu ägnar jag söndagar mellan kl 16-20 till denna roliga och givande hobby. Först ett par timmar som assisterande dansledare på en fortsättningskurs och sedan ett par timmars motionsbugg .Och naturligtvis tillsammans med Hasse som också är med som dansledare. Han är duktig på bugg och det är faktiskt hans förtjänst att jag har lärt mig.

Det finns mycket mycket mer att berätta , men det får bli en annan dag.

                                                          GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Miss Åberg

Okej, en kommentar kan du väl få! Jag är då Sandra, världens bästa människa! Bara så du vet! Häpåre!

2011-02-17 @ 23:11:08
URL: http://missaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0