Choklad

När jag ändå är i gång och pratar godsaker måste jag bara nämna min stora passion " CHOKLAD "
Varför går det inte att leva utan choklad? Begäret finns där hela tiden. När jag är ledsen vill jag ha choklad...
När jag är glad vill jag ha choklad... När jag gjort nåt bra eller varit duktig tycker jag att jag är värd lite choklad...
Ja skäl till att äta choklad hittar jag hela tiden. Är det likadant för er?

Det finns ju en uppsjö av olika varianter och smaker på marknaden idag. Nyheter som jag träffat på nyligen är : Choklad med mangosmak . . Har ej provat den än.
Kexchoklad med blåbär. .   Har smak av blåbär .Ganska god faktiskt men föredrar nog den gamla hederliga sorten.

Det finns många olika sorter som innehåller 70% Cacao . Många goda smaker. Det som är bra med den som är 70% är att man inte äter så mycket. Det räcker faktiskt med en liten ruta för att stilla chokladbehovet..

Men bäst av allt är nog ändå Marabous mjölkchoklad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0